Tour des Pays-Bas & Belgique - Reisverslagen van Marian Stoppelenburg - WaarBenJij.nu Tour des Pays-Bas & Belgique - Reisverslagen van Marian Stoppelenburg - WaarBenJij.nu
Tour des Pays-Bas & Belgique

We fietsen vanuit Roden in Drenthe, via Emmen, Zwolle, Nijmegen, 's-Hertogenbosch, Turnhout (B), Rotterdam, Haarlem, Almere, Nunspeet, Oldeberkoop terug naar Roden...

Recente Reisverslagen:

21 Juli 2015

Etappe 1, Roden - Emmen
Marian

Ik ben een 'gastvrije reiziger'. Dat betekent dat ik: * open sta voor nieuwe sociale contacten * in vrijheid geniet van de tweede helft van mijn leven * mooie herinneringen bewaar aan toevallige ontmoetingen * een paar keer per jaar zakelijk en recreatief elders overnacht * niet altijd plezier beleef aan commerciële overnachtingsmogelijkheden * ruimte in mijn huis én in mijn hart heb om de vrienden van mijn vrienden zonder kosten een comfortabel verblijf aan te bieden * een bijdrage wil leveren aan een betere wereld Om de droom van de gastvrije reiziger waar te maken, ben ik lid van het platform www.ConnectingFriends.NET en reis ik met veel plezier (en met Jan) door binnen- en buitenland en verblijf ik zo vaak mogelijk bij andere gastvrije reizigers, de vrienden van mijn vrienden. Dat is leuk en boeiend.

Actief sinds 21 Juli 2015
Verslag gelezen:
Totaal aantal bezoekers 1767

Voorgaande reizen:

24 Juli 2015 - 04 Augustus 2015

Tour des Pays-Bas & Belgique

Landen bezocht: